آموزش تنظیم قلم سرفیس مایکروسافت

آموزش تنظیم قلم سرفیس مایکروسافت

در این مطلب نصب قلم ماکروسافت سرفیس را به راحتی یاد خواهید گرفت با ما همراه باشید. لپ تاپ ها، دسک تاپ ها و نوت بوک های قابل تبدیل سرفیس همه دارای یک قلم می باشند. با قلم مایکروسافت سرفیس می توانید اسناد و تصاویر را بنویسید، بکشید و حاشیه نویسی کنید. اگر قلم ماکروسافت سرفیس شما به خوبی کار نمی کند، می توانید آن را متناسب با عادت های نوشتاری و ترسیم خود تنظیم کنید.

ابتدا دست غالب خود را مشخص کنید

ابتدا ، باید Surface Pen خود را تنظیم کنید تا با دستی که می نویسید کانفیگ شود.

به صفحه تنظیمات خود بروید ، Devices را انتخاب کنید ، و بر روی Pen & Windows Ink کلیک کنید.

انتخاب گزینه دست راست یا چپ مشخص خواهد کرد که چگونه ویندوز 10 فشاری را که ممکن است در هنگام طراحی یا نوشتن با Surface Pen تحمل ، تشخیص دهد.

دست خط قلم سرفیس خود را پیکربندی کنید

نوشتن با Surface Pen یک تجربه دلپذیر است.

اما می توانید با کمی تمرین نرم افزار تشخیص دست نویس آن را بهبود ببخشید. در صفحه Pen & Windows Ink ، جایی که دست نوشتاری خود را انتخاب کرده اید ، زیر بخش پنل ورودی دست نویس را انتخاب کنید. می توانید خطاهای خاصی را که مربوط به دست خط دست و پا گیر است اصلاح کنید.

یا جملات کاملی بنویسید تا ویندوز 10 با سبک خاص خود آشنا شود. شما چند جمله را تایپ می کنید تا نرم افزار بتواند نحوه دست خط شما را تشخیص دهد.

حساسیت قلم سرفیس را افزایش دهید

ممکن است فشاری که باید با Surface Pen برای کشیدن خط تیره تر وارد کنید وارد کنید زیادی باشد. اگر می خواهید خطوط تیره تر را به راحتی ترسیم کنید ، برنامه Surface را دانلود کنید. آموزش تنظیم قلم ماکروسافت سرفیس. با این کار به گزینه های تنظیمات بیشتری برای Surface Pen دسترسی پیدا کنید.

شما قادر خواهید بود فشار خط قلم Surface Pen خود را تنظیم و آزمایش کنید. انتخاب فشار قلم سبک تر ، ایجاد خطوط تیره تر را آسان تر می کند. این به معنی است که شما می توانید زاویه قلم را به صفحه تغییر دهید تا خطوط برجسته ایجاد کنید.

تنظیم قلم ماکروسافت سرفیس در قسمت کلیک ( Clicker )

بسته به مدل شما ، قلم شما ممکن است نوک پاک کن به عنوان یک دکمه اضافی داشته باشد. اگر طرفدار عملکرد پیش فرض آن نیستید می توانید دوباره تنظیمش کنید. استفاده از این دکمه پاک کن برای کات کردن ، پاک کردن و یا اشتراک گذاری ، عالی است.

در بخش Pen & Windows Ink در صفحه تنظیمات خود ، می توانید میانبر جدید را به پاک کن قلم خود اختصاص دهید. شاید بخواهید نرم افزار Windows Windows Ink ، OneNote مایکروسافت ، یک برنامه کلاسیک ویندوز را با یک کلیک باز کنید.

برنامه ها در منوی کشویی زیر گزینه میانبر شما نشان داده می شود. همچنین می توانید دکمه پاک کن را تنظیم کنید تا به عنوان یک میانبر آسان برای Cortana دستگاه شما کار کند. دکمه پاک کن نسبت به نحوه کلیک بر روی آن از سه عمل پشتیبانی می کند (تک کلیک ، دوبار کلیک یا پایین نگه داشتن کلیک). در بخش Pen & Windows Ink می توانید این ویژگی را پیکربندی کنید. “سان سرویس” مرکز تعمیرات سرفیس در مجتمع پایتخت تهران تعمیر قلم سرفیس و فروش باتری و نوک قلم را نیز انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *