آپدیت مک بوک چگونه است؟

آپدیت مک بوک چگونه است؟

آپدیت مک بوک به شما کمک می کند که از آخرین امکانات و ویژگی های رابتوانید در لپ تاپ خود استفاده کنید. روش آپدیت کردن سیستم عامل macOS بسیار ساده و آسان و تنها با انجام چند مرحله ساده میتوان آن را به آخرین ورژن موجود بروزرسانی کرد. در این مطلب از سایت مرکز تعمیرات سان سرویس به آموزش کامل و صفر تا صد آپدیت و به روز رسانی مک بوک می پردازیم.

برای اطلاع از نسخه سیستم عامل مک خود می توانید از About موجود در منوی Apple استفاده نمایید و همچنین برای انجام آپدیت نیاز به اینترنت دارید بنابراین از متصل بودن دستگاه مک بوک خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید. همچنین دقت داشته باشید تا باتری دستگاه شارژ بالای 70 درصد داشته باشد.

اپل به صورت مداوم از دستگاه‌های خود پشتیبانی نرم افزاری می کند و سیستم عامل آنها را آپدیت می کند. آپدیت های نصب شده علاوه بر افزایش سطح کاربری دستگاه ها باعث می شود تا کاربران بتوانند از جدیدترین امکانات امنیتی نیز بهره مند شوند و دیگر نگران نفوذ بدافزارها به داخل دستگاه ها نباشند.

حل مشکل گیر کردن و آپدیت نشدن سیستم عامل macOS مک بوک :

How To Fix A Mac Stuck Installing a macOS Update

پیش از این مشکل روشن نشدن مک بوک را آموزش دادیم، در این پست به چگونگی رفع مشکل آپدیت کردن macOS خواهیم پرداخت. به طور خاص تمرکز این پست روی این موضوع است که چگونه سیستم عامل مک بوک خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

اولین روش برای آپدیت مک بوک :

  1. به صفحه ی Mac App Store وارد شده و گزینه ی دانلود را انتخاب کنید.
  2. پس از اتمام دانلود گزینه ی Continue را انتخاب کنید.
  3. در مرحله ی سوم هارددیسک و یا درایو مورد نظر خود را برای آپدیت انتخاب کنید.
  4. در ادامه گزینه ی Continue را انتخاب کنید.
  5. مطابق با درخواست اعلام شده تمامی برنامه های باز شده در سیستم خود را ببندید.
  6. سپس برای ری استارت شدن دستگاه و نصب و آپدیت مک بوک منتظر بمانید. ( این کار در حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارد)
  7. پس از اتمام نصب High Sierra دستگاه به طور خودکار روشن شده و شاهد به روز رسانی مک بوک خواهید بود.
چرا نمی توانم macOS را در مک خود به روز کنم؟

شایع ترین دلیلی که مک شما به روز نمی شود کمبود فضا است. به عنوان مثال، اگر از macOS Monterey به macOS Ventura ارتقا می‌دهید، این به‌روزرسانی به 25 گیگابایت نیاز دارد، اما اگر از نسخه‌ای بسیار قدیمی‌تر ارتقا می‌دهید، برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن به‌روزرسانی نرم‌افزار به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *