داک سرفیس چیست؟

داک سرفیس چیست؟

سرفیس داک (Surface Dock) در سریع‌ترین زمان ممکن، سرفیس قابل حمل شما را به یک کامپیوتر رومیزی کامل تبدیل می‌کند. کافی است کابل SurfaceConnectTM را به دستگاه خود متصل کنید و به صفحات نمایش جانبی، کیبورد، ماوس و بسیاری موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید انواع کابل و مبدل مناسب سرفیس و کلیه لوازم جانبی سرفیس را در سایت “مرکز تعمیرات سان سرویس” مورد بررسی قرار داده و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان آن را به صورت اینترنتی سفارش و خریداری کنید.

بیشتر محصولات خانواده سرفیس دارای فقط یک پورت USB هستند و برای استفاده از اینترنت فاقد پورت LAN می باشند و کاربر مجبور به استفاده از Wifi می شود، مایکروسافت به راه حل درستی در این خصوص دست برده است. این شرکت با عرضه محصولی در شاخه لوازم جانبی سعی در حل این مشکل کاربران سرفیس نموده است. این محصول که سرفیس داک نام دارد، شامل پورت های ارتباطی بیشتری می باشد تا افراد بتوانند انواع دیوایس ها را با سرفیس خود مرتبط نمایند.

درگاه‌های سرفیس داک

در سرفیس داک شاهد پورت USB – III به تعداد 4 عدد (2 عدد جلو و 2 عدد پشت)، پورت Mini Display به تعداد 2 عدد، پورت خروجی صدای 3.5 میلی متری یک عدد و در نهایت یک پورت LAN برای استفاده اینترنت با سرعت 100 مگابیت هستیم.

در اینجا باید متذکر شد که این داک دارای وزن 550 گرم می باشد که نسبتا سنگین به نظر می رسد و برای حمل و نقل مناسب نمی باشد. این طور به نظر می رسد که مایکروسافت این داک را برای مکان ثابت کاربران طراحی و تولید نموده است و هدفش تنها استفاده افراد در یک نقطه ثابت بوده است. با اندکی تامل متوجه خواهید شد که این منظور مایکروسافت بیراه هم نیست.

چرا که استفاده از پورت اینترنت و انتقال تصویر در مکان هایی مانند پارک، مترو و اتوبوس به دلیل عدم وجود دیوایس های مربوط به آن امکان پذیر نمی باشد. به هر حال بهتر بود مایکروسافت این وسیله را قابل حمل و نقل تر طراحی و تولید می کرد. ابعاد این محصول 130x60x30mm می باشد که به نظر می رسد ابعاد مناسبی دارد. در آخر باید اضافه کرد که این داک مورد استفاده برای سرفیس پرو 3، سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *