تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو

تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو

کمپانی معروف و جهانی مایکروسافت محصولات سرفیس خود را در سال ۲۰۱۲ شروع به تولید کرده است. همچنین یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و جدید مایکروسافت که سرفیس پرو است را نیز به مردم ارائه کرده است. در این مقاله به تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو خواهیم پرداخت.

تبلت ویندوزی سرفیس نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مجموعه سرفیس اعم از لپ تاپ ، تبلت و … می باشند. ولی تبلت سرفیس از پر فروش ترین محصولات این شرکت بوده است. کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که سرفیس‌ پرو تبلت هایی هستند که دارای طراحی منحصر به فردی دارا است.

همچنین دوام باتری در این surfacr pro بسیار بالا است و از طرفی این محصول از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. اما همانطور که می دانید تمامی محصولات دیجیتالی بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی و خرابی خواهند شد. به همین دلیل است برای تعمیرات این دستگاه ها که توسط عوامل خارجی دچار مشکل و خرابی می شوند بهتر است. زیر نظر متخصصین با تجربه انجام شده باشد.

خرابی اسپیکر سرفیس پرو مایکروسافت

برای حل خرابی های انواع سرفیس مانند پرو و بوک، استودیو میتوان از نمایندگی های که تعمیر و تعویض سرفیس را به صورت حرفه ایی انجام می دهند کمک گرفت. انتخاب یک مجموعه متخصص برای انجام مشکلات سرفیس شما بسیار مهم است.

به طوری که میتوان تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو خود را به افرادی بسپارید که از علم و تخصص بالایی برخوردار هستند. همچنین می توانند مشکلات فنی دستگاه شما را با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز تعویض نمایند.

از ویژگی های که شما این دستگاه را به نمایندگی تحویل می دهید این است که می توانید مشکلات سرفیس را با هزینه کمتری تعمیر نمایید. بعضی قطعات اصلی این محصول هم به راحتی در بازار موجود نیست. پس راه حلی که برای این مشکلات است انتخاب یک مرکز تخصصی است.

در این قسمت طبق توضیحاتی که گفته شده است، تعمیر و تعویض اسپیکر سرفیس پرو، با مشکلات متعددی اعم از گرانی قطعات، کمبود تکنسین‌های حرفه‌ای روبه‌رواست. این مشکلات سبب شده که سرفیس‌ها را به یک مجموعه بزرگ و معتبر مانند گارانتی آروند تحویل دهید. اما، تعمیر و تعویض اسپیکر دو مزیت بسیار خوب دارد. یکی اینکه تعمیر و تعویض این دستگاه‌ها هزینه کمتری نسبت به خرید دوباره این محصول دارد. مورد دیگر اینکه با تعمیرات سرفیس خود، همانند دستگاه اولیه خواهد شد که قابل‌استفاده هست.

چه قسمت‌هایی از سرفیس پروها قابل تعمیر است؟

تعمیرات سرفیس‌ پرو توسط افراد مجرب و فنی‌کاران حرفه ای انجام می شود. از آن جایی هم که انواع مختلفی دارد امکان دارد سبب مشکلات متنوعی شوند. در این اینجا درمورد یک سری از مشکلات مایکروسافت سرفیس پرو که کاربران دچار شده اند و به دلیل تعمیر آنها به نمایندگی سرفیس مراجعه کردند، اشاره می کنیم:

  • تعویض برد
  • تعویض کیبورد
  • تعویض پاور
  • تعمیر فلت
  • تعمیر دوربین
  • تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو
  •  تعویض باتری و شارژر
  • تعویض تاچ
  • تعویض صفحه‌نمایش
  • عیب یابی سخت افزاری
  • عیب یابی نرم افزاری
  • تعویض مشکلات فن
  • به‌روز نمودن سیستم عامل
تعمیر سرفیس go 2
تعمیر سرفیس go 2

از آن جایی که سرفیس پرو ظرافت و حساسیت خاصی دارند. کاربران فکر می کنند که اسپیکرهای سرفیس پرو از صدای بلندی برخوردار نیستند. این در حالی است که این بخش از دستگاه مانند بقیه برندهای مطرح و سیستم های مک بوک دارای کیفیت مناسبی هستند.

از طرفی سرفیس‌ها در اثر ورود رطوبت، آسیب دیدن دچار مشکلاتی خواهند شد که عملکرد آن‌هارا مختل خواهد کرد. همچنین، طراحی و ساختار اسپیکرهای سرفیس پرو به گونه‌ای است که می‌توان آن را تعویض نمود و راه حلی برای تعمیرات آن‌ها وجود ندارد.

اسپیکر سرفیس یک قطعه است که باید توسط نیروی خبره تعمیرات آن انجام شود.

مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سرفیس پرو

نشانه‌های خرابی سرفیس پرو مانند خش خش کردن، قطع و وصلی و عدم ایجاد صدا است. خرابی اسپیکر سرفیس پرو می‌تواند سخت افزاری و نرم افزاری باشد. مشکلات نرم افزاری اسپیکر عموما قابل حل هست و نیاز به تعمیرکار ندارد. اما، مشکلات سخت افزاری نیاز هست آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

اگر دستگاه سرفیس شما صدایی را پخش نمی کند در نظر داشته باشید که لوازم جانبی مانند هدست و یا میکروفون به آن متصل نباشد. از طرفی در ابتدا دقت کنید که آیا صدای کامپیوترتان متصل است!
یکی دیگر از دلایلی که سبب قطع صدا خواهد شد انتخاب نادرست برنامه‌ای برای پخش صدا و موسیقی است. شما می‌توانید در قسمت پایین نزدیک ساعت دستگاه، پخش‌کننده صدای موردنظر خود را در قسمت تنظیمات تعدادی متنوعی از آن وجود دارد را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که اگر پخش‌کننده صوتی در تنظیمات باشد، در سیستم شما مشخص خواهد بود.

در این صورت می توانید روش های زیر را به کار ببرید:

  1. آیکون بلندگو را انتخاب کنید و بعد با استفاده از دکمه All Settings قسمت Action Center را کلیک کنید.
  2. قسمت Setting ویندوز خود را کلیک کنید.
  3. در منو قسمت sound را که در سمت چپ قرار دارد انتخاب کنید و در نهایت گزینه‌ی Troubleshoot را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که با استفاده از لوازم جانبی می‌توانید صدای سیستم را کم و یا زیاد نمایید. همچنین، نرم‌افزار پخش‌کننده‌ی صدای موردنظر را می‌توانید کنترل کنید.

نصب مجدد کارت صوتی

روش عمومی دیگری برای حل خرابی اسپیکر وجود دارد این است که شما می‌توانید کارت صوتی ویندوز را دوباره install کنید:

  1. بر روی گزینه start، قسمت Device manager را انتخاب کنید.
  2. در قسمت video and game بخش Controllers Sound را انتخاب نمایید.
  3. در این قسمت بر روی پخش‌کننده صدای ویندوز کلیک راست انجام دهید.
  4. در قسمت منو گزینه‌ی Uninstall device را انتخاب نمایید.
  5. قسمت بالایی نوار آیکون Action را کلیک کنید.
  6. گزینه‌ی Scan for hardware changes را از لیست انتخاب نمایید.
  7. سپس با انجام تمامی این قسمت‌ها امکان دارد که دستگاهتان نیاز به ری استارت کردن داشته باشد.
  8. در نهایت وارد قسمت Settings>Update and security > Windows Update شوید و کامپیوتر خود را Update نمایید و مشکل سیستم را حل نمایید.

نکاتی در مورد تعویض اسپیکر surface pro

برای تعویض اسپیکر سرفیس‌ پرو در حین بازکردن صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس‌ها به ابزارهای خاصی نیاز است. یکی از این ابزارها iOpener است، که قدرت چسبندگی صفحه نمایش و بدنه را کاهش می‌دهد و سبب جدا نمودن آن‌ها از هم می‌شود.

در نظر داشته باشید که باز کردن ال سی دی و تعمیرات آن به توجه و دقت بسیار بالایی نیاز است. به‌طوری‌که اگر چسب کاملاً جدا نشده باشد، سبب شکستگی صفحه نمایش خواهد شد. پس بهتر است انجام این کار را به متخصصین مجرب سپرده شود.

طراحی سرفیس بسیار پیچیده و حساس است که در هنگام تعویض اسپیکرها باید عملکرد حرفه‌ای داشته باشید. مراحلی همچون جداکردن ال سی دی، ایجاد گرمای کافی به چسب‌های اطراف آن بسیار مهم است که انجام تمامی این مراحل  از اهمیت بالایی برخوردار است. پس، واگذاری این دستگاه‌ها به افرادی که دانش کافی ندارند سبب از بین رفتن سیستم شما خواهد شد.

نمایندگی و تعمیرات سرفیس‌ پرو در تهران

تعمیرات سرفیس
تعمیرات سرفیس

در نمایندگی و تعمیرات سرفیس‌ پرو در تهران نه تنها می توانید قطعات اصلی را با قیمت مناسب خریداری کنید. بلکه باخیال راحت می توانید تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو خود را به عهده ما قرار دهید و تعمیر کنید. تعمیر در نمایندگی های معتبر سبب بهبود کیفیت تعمیرات دستگاه می شود.

به طوری که سیستم به حالت قبل بر می گردد و همانند روز اول قابل استفاده می شود. همچنین در نمایندگی ضمانت قطعات تعویض شده وجود دارد. علاوه بر این موارد به صورت آنلاین و حضوری پشتیبانی خواهد شد. از این رو می توانید با خیال راحت تعویض اسپیکر سرفیس پرو خود را به عهده متخصصین ما بسپارید.

سان سرویس با استفاده از افراد متخصص که آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه تعمیرات سرفیس را دارند. مشکلات شما را رفع خواهند کرد. اگر اسپیکر سرفیس پرو شما هم دچار شکستگی شده است و یا صدایی پخش نمی کند. پس امکان خرابی آن وجود دارد بنابراین برای تعمیر آن باید از نمایندگی معتبری کمک بگیرید.

این محصولات از مایکروسافت به دلیل وزن کمی که دارند به‌راحتی در محیط های مختلف استفاده می شوند. کاربران زیادی هم از این سرفیس ها بهره میبرند اما سبک بودن و ظرافت آنها باعث آسیب دیدگی آن شده است.

کلام آخر در مورد تعمیرات اسپیکر سرفیس پرو

سرفیس ها در دنیای امروز بسیار کاربرد دارند به طوری که حمل و نقل آنها بسیار آسان است و از قیمت بسیار بالایی برخوردارند. اما ممکن است مانند دیگر دستگاه ها دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شوند که یکی از این مشکلات خرابی اسپیکر هست. جهت تعویض این قطعات نیازمند یک تکنسین حرفه ای است که مرکز “تعمیرات سان سرویس” می‌تواند مشکلات سرفیس های شما را اعم از خرابی اسپیکرها و مشکلات دیگر مربوط به آن را عیب یابی و تعمیر نماید. پس اگر سرفیس شما هم دچار مشکلاتی شده است می توانید این کار را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *