مزایا و معایب سرفیس های مایکروسافت

مزایا و معایب سرفیس های مایکروسافت

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با امکانات بسیار که بتواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد و در عین حال سبک و قابل حمل و نقل نیز باشد هستید، محصولات سرفیس می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. اما محصولات سرفیس دارای تنوع بسیاری در محصولات خود هستند که ممکن است در هنگام انتخاب یکی از این محصولات دچار سردرگمی و مشکل شوید، در این مطلب به بررسی مزایا و معایب محصولات سرفیس می پردازیم تا با اطلاع و آگاهی بهتر بتوانید بهترین خرید را مطابق نیاز خود داشته باشید.

مزایای سرفیس ها

مزایای سرفیس ها
مزایای سرفیس ها

اگر بخواهیم مهم ترین مزایای سرفیس ها را برای شما بیان کنیم، می توانیم از سخت افزار و قدرت شارژ نگهداری آن برای شما بگوییم. امکان شارژ دهی بالای این محصولات باعث می شود تا شما بدون نگرانی بتوانید مدت زمان زیادی را در بیرون از خانه بدون دسترسی به شارژر از این محصولات استفاده کنید، و سفری بدون دغدغه شارژ کردن این دستگاه ها را داشته باشید. استفاده از هارد های SSD در این تبلت ها باعث شده که سرعت شارژ این دستگاه ها افزایش پیدا کند، و به جرات می توانیم بگوییم که می توانند تا ۱۸ ساعت تماشای ویدئو را بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما ارائه دهند.

علاوه بر این موضوع این دستگاه ها دارای ساختار های مستحکمی هستند و شما می توانید بدون استرس آسیب دیدن آن، این دستگاه ها را در محیط های مختلف با خود حمل کنید. در کنار استحکام بدنه، این لپ تاپ ها دارای طراحی بسیار خاص و نوینی هستند، به صورتی که لپ تاپ های سرفیس توسط لولا های آن می توانند به یک تبلت با نمایشگر جذاب و خاص تبدیل شوند. تبلت های سرفیس به صورت کاملا فشرده و با بدنه ای کاملا قدرتمند ساخته شده اند، و دارای وزن کمتر و حمل و نقل آسان و راحتی هستند. سرفیس ها از ضخامت و وزن بسیار پایینی برخوردار هستند، اما این امر موجب ضرب دیدگی این دستگاه ها نمی شود، زیرا در عین ظرافت از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

دیگر مزایای این محصولات

به طور کلی از دیگر مزایای این محصولات می توان به رم، پردازنده گرافیکی با قدرت بالا و ویندوز ۱۰ اشاره نمود، که می توانید در قالب یک تبلت از امکانات و مزایای سیستم عامل یک کامپیوتر بهره مند شوید. اگر بخواهیم از دیگر مزایای سرفیس ها صحبت کنیم می توانیم به تعمیر بهتر و در زمان کمتر آن ها اشاره کنیم، در حقیقت می توان گفت که پیکر بندی آن ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد، البته قابل ذکر است که شرکت مایکروسافت در تولید این محصولات بسیار بیشتر از این موارد جزئی پیش رفته است، بدین گونه که شما می توانید سیستم عامل اورجینال و اختصاصی را در کنار محصولات سرفیس داشته باشید.

در ادامه برخی دیگر از مزایای این محصولات بی نظیر را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • طراحی نگهدارنده سرفیس ها بهترین های بازار است، و به شما امکان طراحی از چند زاویه مختلف را می دهد.
  • صفحه نمایش آن شفاف و زیبا است، کار با این صفحه نمایشگر به قدری لذت بخش است، به گونه ای که از کار کردن با آن هرگز خسته نخواهید شد.
  • صفحه کلید با کیفیت آن با کلید های روان و صفحه لمسی واکنشی آن می تواند از جمله بهترین امکانات آن باشد.
  • قلم طراحی آن همچنان از بهترین قلم‌ های موجود در بازار است، و این محصول را به یکی از بی نظیر ترین دستگاه های دیجیتال برای طراحی تبدیل کرده است.

در آخر می توانیم بگوییم که سرفیس های مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز بهره می برند که این موضوع موجب محبوبیت و داشتن طرفداران بسیار این دستگاه ها شده است.

معایب سرفیس ها

معایب سرفیس ها
معایب سرفیس ها

در واقع سرفیس های شرکت مایکروسافت را می توان تبلت تولیدی این شرکت معرفی کرد، این محصولات با دیگر تبلت ها از نظر ویژگی و امکانات متفاوت هستند. در ادامه معایب مایکروسافت سرفیس ها را برای شما بیان خواهیم کرد. اگر بخواهیم از مهم ترین معایب این محصولات برای شما صحبت کنیم باید از قیمت بالای این محصولات نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار برای شما سخن بگوییم. از آنجایی که این محصولات امکان طراحی و رسم را دارا می باشند، اما از معایب آن ها می توان به نداشتن قلم و کیبورد به صورت پیش فرض اشاره کرد، از این جهت کاربران باید پس از خرید این محصولات به صورت جداگانه قلم و کیبرد را بصورت لوازم جانبی خریداری کنید. گاهی ممکن است در سرفیس ها مشکلاتی رخ دهد که برای شما کمی نگران کننده باشد،

برخی از مشکلات سرفیس ها عبارت اند از:

  • تعمیر برد تبلت
  • تعمیر پاور
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین
  • تعویض باتری
  • تعویض شارژ
  • تعمیر سیستم فن و هیت سینک
  • تعویض اسپیکر
  • خراب شدن پورت های سرفیس ها

قیمت سرفیس ها چقدر است؟

شاید در وحله اول در هنگام بررسی قیمت ها و مقایسه بین سایر نمونه های مشابه قیمت این محصولات را کمی بالاتر بدانید، اما با توجه به ویژگی و مزایای این محصولات به راحتی به ارزش اقتصادی بالای این محصول پی خواهید برد. در حقیقت باید بگوییم که با هزینه ای برای خرید این محصولات صرف می کنید، در واقع دو محصول را با کیفیت بالا خریداری کرده اید، زیرا این لپ تاپ ها با توجه به لولاهایی که دارند می توانند به راحتی به یک تبلت تبدیل شوند، و امکان استفاده از یک تبلت را برای شما فراهم کنند. از دیگر معایبی که کاربران سرفیس ها در کشور ما در هنگام استفاده از این محصولات با آن مواجه هستند، عدم وجود یک مرکز معتبر برای تعمیرات تخصصی سرفیس ها است.

جمع بندی:

امروزه نسل لپ تاپ ها در حال تغییر و تحول بسیار شگرفی هستند، و افراد به لپ تاپ هایی قوی و قدرتمند عادت کرده اند به گونه ای که دیگر کار با سیستم ها و لپ تاپ های دهه های گذشته مسخره و بیهوده می تواند باشد. در این مطلب به بررسی مزایا و معایب سرفیس ها پرداختیم، و امیدواریم با نقد و بررسی سرفیس ها راهنمای شما به هنگام خرید این محصولات بوده باشیم.

همچنین لازم به ذکر است”سان سرویس” معتبرترین مرکز تعمیرات سرفیس در مجتمع کامپیوتر پایتخت در تهران بهترین خدمات را با ضمانت به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *