بازیابی رمز عبور حساب کاربری مایکروسافت

بازیابی رمز عبور حساب کاربری مایکروسافت

اگر شما رمز حساب کاربری مایکروسافت خود را برای ورود به حساب خود زمان استفاده در سرویس هایی چون  outlook.com ، Skype، OneDrive، و Xbox live، فراموش کرده اید، شما نیاز به بازیابی آن دارید.

با ما در این مقاله در “سان سرویس” همراه باشید تا رمز خود را بازگردانید.

برای بازیابی رمز عبور حساب کاربری مایکروسافت مراحل زیر را طی نمایید:

  1. به Recover your account رفته و آدرس ایمیل، شماره تلفن و یا نام اسکایپ خود را وارد نمایید تا بتوانید رمز خود را بازیابی کنید. سپس Next را انتخاب کنید.
  2. از شما پرسیده خواهد شد که کجا می خواهید کد امنیتی خود را دریافت کنید. یکی از آدرس های ایمیل و یا شماره تلفن موجود در این حساب را انتخاب کنید. سپس Next را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات گم شده را تایپ کنید تا تأیید کنید که آدرس ایمیل یا شماره تلفن تان درست است. سپس ، Send code را انتخاب کنید.
  4. مایکروسافت برای شما کد امنیتی به راه ارتباطی که انتخاب کرده بودید، خواهد فرستاد. اگر ایمیل تان را برای ارسال کد انتخاب کرده و پیام ارسال شده از مایکروسافت که حاوی کد امنیتی است، را مشاهده نمی کنید به قسمتjunk folder (پوشه ناخواسته) سر بزنید. اگر آنجا هم نتوانستید پیام را پیدا کنید، از مایکروسافت بخواهید دوباره کد امنیتی  را ارسال کند. برای این کار ، گزینه ی Use a different verification option را انتخاب نمایید.
  5. کد امنیتی ارسال شده را در بخش Verify your identity تایپ نمایید. سپس Next را انتخاب کنید.
  6. رمز جدید حساب کاربری مایکروسافت خود را در قسمت New password تایپ کنید. سپس با نوشتن دوباره ی آن در بخش Reenter password ، آنرا تایید کنید.

ویندوز ۱۰ :

شما می توانید رمز عبوری که برای ورود به کامپیوتر خود استفاده می کنید را بازیابی کنید. در صفحه ی ورود به سیستم، نام حساب مایکروسافت خود را  اگر قبلا نمایش داده نشده است تایپ کنید.

اگر چندین حساب در رایانه تان وجود داشته باشد، آن موردی را که می خواهید تنظیم مجدد کنیدش، انتخاب کنید.

کادر متنی I forgot my password را انتخاب نمایید. سپس مراحل نمایش داده شده پیش روی تان را طی کنید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *