سرفیس پرو یک ابزار قدرتمند برای مدیران و مهندسان …

سرفیس پرو یک ابزار قدرتمند

چند سالی از تولد یکی از پرچمداران لپ تاپ و تبلت های دنیا می گذرد. در سال ۲۰۱۲ دستگاه های مایکروسافت سرفیس درشرکت مایکروسافت تولید شدند. این محصول به کاربرانش این امکان را می داد تا به طور همزمان هم تبلت داشته باشند و هم لپ تاپ، سرفیس که با ویندوز ۸ که همزمان با آن رونمایی شد، کار می کرد اختیارات بیشتری از تبلت های اندرویدی و یا آیپد در اختیار کاربرانش قرار می داد. و از طرفی در مقایسه با لپ تاپ هم کارایی بیشتری داشت.

محصولی که نه تماما لپ تاپ و نه تماما تبلت به حساب می آمد …  که بعد از چند سال به یکی از کاربردی ترین ابزار برای مدیران و دانشجوها و همه ی کسانی که به نحوی از برنامه های تخصصی استفاده می کنند …

سرفیس تو مدل های مختلفی عرضه شد و هر کدام از آن ها کارایی و طراحی خاصی داشته و دارند.

امروز میخوام براتون چند تا از علت هایی که سرفیس مخصوصا سرفیس پرو، این بچه های نوپای مایکروسافت را به یکی از پرچمداران تبدیل کرده، تعریف کنم.

اینتل، پردازنده ایی قدیمی و قدرتمند برای یک تبلت

یکی از علت هایی که سرفیس به محبوبیت رسیده و نمره ی بهتری نسبت به تبلت های اندرویدی و آیپد ها میگیرد، همکاری شرکت مایکروسافت با اینتل بوده است.

استفاده از پردازنده های قدرتمند این شرکت، به سرفیس ها امکان اجرا شدن تمامی برنامه هایی که برای کامپیوتر های ویندوزی طراحی شده بودند و حتی بازی های pc را می دهد.

به خاطر این ویژگی کاربران سرفیس علاوه بر بهره مندی از تکنولوژی تبلتی دستگاهشون (قابلیت تاچ بودن صفحه نمایش ، سبکی و جمع و جور بودن دستگاه و… ) می توانند تمامی برنامه هایی که روی کامپیوتر داشتند، تو تبلتشون هم داشته باشند.

همچنین بخوانید: تعمیر تخصصی سرفیس

نرم افزار های کاربردی ویندوز در سرفیس پرو

نرم افزار های کاربردی ویندوز در سرفیس پرو

از آن جایی که برنامه هایی مثل فتوشاپ، که فقط برای ویندوز طراحی شده به راحتی روی سرفیس ها قابل استفاده است و امکان تاچ صفحه، لذت استفاده از این برنامه و قابلیت هاش را دوچندان کرده … مخصوصا وقتی از قلم سرفیس استفاده می کنید، شاید بشه گفت بهترین تجربه ی کار کردن با این برنامه را برای تان رقم میزند.

یا اگر دانشجوی حسابداری ، اقتصاد ، مدیریت و …. باشید و یا شاغل تو این بخش ها و یا صاحب هر کسب و کاری احتمالا با نرم افزار های حسابداری سرو کله زده اید. نرم افزار هایی که اصولا روی سیستم عامل ویندوز بهتر کار می کنند … حالا با سرفیس امکان دسترسی به این فایل ها را تو هر جلسه و هر مکانی دارید.

البته در بخش های بعدی این سری مقالات، به بررسی تخصصی تر این نرم افزار ها و مزیت استفادشون در سرفیس در مقایسه با سایر تبلت ها و کامپیوتر ها، خواهیم پرداخت.

از دیگر مزیت های سرفیس به تبلت های هم رده اش، وجود نرم افزار وان نوت در ویندوز است. چرا که جدیدا طریقه ی جزوه برداری از مطالب تغییر کرده و در کنار جزوه ها ترجیح میدهیم عکس اون جلسه ی کاری و یا کلاس درسی رو داشته باشیم … این عکس گرفتن باعث بالا بردن سرعت و بازدهی بیشتر شده … حالا اگه این عکس ها را بتوانیم در جزوه مان بگذاریم، جذابیت و کاربرد بیشتری پیدا می کنند.

وان نت یکی از بهترین ابزار هایی است که می توانید از آن برای نت برداری استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از قلم سرفیس باعث میشود این برنامه کارکردش به آسانی نوشتن روی کاغذ تبدیل شود. ویژگی های این نرم افزار به حدی شما را شگفت زده خواهد کرد که بعد از آشنایی واقعا نمی شود کنارش بذارید.

همچنین بخوانید: تعویض باتری سرفیس مایکروسافت

سرفیس انتخابی هوشمندانه ای است

کارکرد های سرفیس قطعا محدود به موارد یاد شده نمی شود و از طرفی تو این متن نمیشه بیشتر توضیح داد … ولی نکته ایی که جلب توجه می کند. ضخامت کم، وزن کم و سبک و پیشتیبانی از قلم و صفحه نمایش تاچ علاوه بر کیبورد و موس و تاچ پد است … که همه ی این ها کنار هم مجموعه ایی کامل و حرفه ایی از دستگاه های مایکروسافتی ساخته اند. و شاید علت محبوبیتش در همین زمان کوتاه باشد.

شما که از نرم افزار های مهندسی استفاده می کنید، دانشجویید، و یا مشغول به هر کاری هستید که از برنامه های ویندوزی بهره می برید، طراح، حسابدار، مدیر و یا … هستید و یا جزو کسانی که استفاده ی تخصصی و یا استفاده ی خانگی از کامپیوتر دارند، می توانید با انتخاب سرفیس و با هزینه ی کم هم یک تبلت قدرتمند و هم یک لپ تاپ عالی در اختیار  داشته باشید.

همچنین بخوانید: گیفت کارت‌‌ اپل و مایکروسافت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *