بهترین لپ تاپ های دانشجویی در سال 2021

بهترین لپ تاپ های دانشجویی در سال 2021

اگر به دنبال یک لپ تاپ دانشجویی برای دانشگاه و تحصیل هستید، دانستن اینکه بهترین لپ تاپ های دانشجویی در سال 2021 کدام دستگاه را انتخاب کنید می تواند دشوار باشد. هیچ راه حل یکسانی وجود ندارد که برای هر دانشجویی کارساز باشد. چیزی که یک نفر از یک لپ تاپ نیاز دارد، به شدت به آنچه که در حال مطالعه است و نحوه برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت خود بستگی دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، این لیست قصد دارد طیف وسیعی از گزینه ها را در این نمودار بگنجاند تا مناسب انواع مختلف دانشجویان باشد. همانطور که ممکن است تصور کنید، هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی باید به نکات زیادی توجه کرد.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

Honor MagicBook 14

Honor MagicBook 14 به راحتی در میان بهترین لپ تاپ های دانشجویی قرار می گیرد. ترکیبی چشمگیر از قطعات داخلی قدرتمند، طراحی ممتاز و عمر باتری جامد، آن را به یک لپ تاپ دانشجویی بهینه تبدیل کرده است، به خصوص اگر قیمت اولیه نسبتاً مقرون به صرفه یعنی حدودا بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون آن را در نظر بگیرید.

MagicBook 14 اکنون با چیپست Ryzen 5 4500U عرضه می شود که نسبت به Ryzen 5 3500U در نسخه قبلی خود افزایش یافته است. همراه با ۸ گیگابایت رم و یک SSD بزرگ ۵۱۲ گیگابایتی، عملکرد عالی را در سراسر برد ارائه می دهد.

Honor MagicBook 14

HP Envy 13

بیشتر لپ تاپ ها با قیمتی بسیار بالا عرضه می شوند، اما HP ثابت می کند که لازم نیست برای یک لپ تاپ آنقدر هزینه کنید. Envy 13 یک دستگاه همه کاره عالی است، با ساخت عالی، باتری عالی و صفحه نمایش چشمگیر که همه ملزومات لپ تاپ دانشجویی را دارد.

این دستگاه از پردازنده های نسل دهم اینتل پشتیبانی می کند، اما گزینه ای برای کارت گرافیک MX350 نیز وجود دارد همانطور که انتظار دارید، عملکرد آن عالی است.

شما همچنین دارای یک صفحه کلید زیبا و تعداد زیادی پورت هستید که همگی در یک بدنه سبک وزن ۱٫۳ کیلوگرمی قرار دارند.

همچنین بخوانید : تعمیر سرفیس مایکروسافت آیا در ایران انجام می شود؟

Lenovo V15

این دستگاه به صفحه‌کلید ضد ریزش مجهز است. در مجموع، این یکی از بهترین صفحه کلیدهایی است که یک لپ تاپ می‌تواند داشته باشد. از نظر پد لمسی، هنوز در سطح بسیار پایینی قرار دارد، اما در واقع، بهتر از تاچ پد است.

بیشتر ورودی یا خروجی در سمت چپ این دستگاه قرار دارد. یک دوشاخه برق، یک کانکتور HDMI، یک پورت USB Type-A 2.0 و دو پورت USB Type-A 3.1 (Gen. 1) در این سمت وجود دارد، در حالی که دیگری دارای کارت خوان SD و جک هدفون است.

Lenovo V15 مجهز به پنل Full HD TN با شماره مدل BOE NT156FHM-N61 (BOE0812) است. قطر آن ۱۵٫۶ اینچ (۳۹٫۶۲ سانتی متر) و وضوح ۱۹۲۰ x 1080 پیکسل است. نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ است و تراکم پیکسلی آن ۱۴۲ ppi و گام ۰٫۱۸x 0.18 میلی متر است.

Acer Aspire 5

اگر بودجه شما تا این حد زیاد نیست، آخرین Acer Aspire 5 یک گزینه مقرون به صرفه عالی است. ممکن است فقط با Intel i3-1005G1 عرضه شود، اما برای چک کردن ایمیل‌ها، پردازش کلمه و گشت و گذار در وب، این کار به خوبی انجام می‌شود. حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت SSD به این امر کمک می‌کند.

این لپ تاپ دانشجویی دارای صفحه نمایش Full HD (1080p) است، اما همچنان عمر باتری تمام روز را ارائه می‌دهد. همچنین دارای صفحه کلید مناسب و همچنین انتخاب پورت‌های باورنکردنی با استانداردهای مدرن لپ تاپ است.

برای بسیاری از دانشجویان، Aspire 5 هر آنچه را که از یک لپ تاپ جدید به دنبال آن هستند ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید : تعمیر مک بوک اپل چگونه است؟

LG Gram 16

نکته قابل توجه در اینجا یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی ۲۵۶۰ ۱۶۰۰x خیره کننده است، با حاشیه‌های کوچک که تجربه تماشایی همه جانبه را ایجاد می‌کند. عملکرد روزانه نیز به لطف آخرین پردازنده های Tiger Lake اینتل و ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم عالی است.

یک انتخاب پورت سالم نیز در کنار باتری ۸۰ وات ساعتی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور وجود دارد. اگر دانشجویی هستید که پول نقد دارید، این لپ تاپ خیره کننده‌ای است که می‌توانید در نظر بگیرید.

LG Gram 16

Asus E410

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ دانشجویی اقتصادی ، هستید که عملکرد خوبی هم داشته باشد، E410 ایسوس یک گزینه عالی است.

Intel Celeron N4020 عالی به نظر نمی‌رسد، اما عملکرد همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد که قادر به انجام کارهای اولیه است. عمر باتری بسیار خوبی نیز وجود دارد، با ادعای ۱۲ ساعته ایسوس که در استفاده به خوبی عمل می‌کند و یک روز کاری کامل به خوبی در دسترس است.

این لپ تاپ با وزن ۱٫۳ کیلوگرم، بسیار سبک و قابل حمل است. شما همچنین یک صفحه نمایش جامد ۱۴ اینچی Full HD+ دریافت می‌کنید، اگرچه روشنایی خاصی ندارد، اما وقتی قیمت مقرون به صرفه آن را در نظر بگیرید، مصالحه‌ها قابل قبول هستند.

محصول پیشنهادی : لپ تاپ ایسوس (ZenBook 14 UM433IQ R5(4500U)-16G-512GB SSD-2GB(MX350

Surface

این یک تبلت است اما اگر به چیزی ارزان و قابل حمل برای کار کردن نیاز دارید، Surface Go 2 ارزش بررسی دارد. برای شروع، این یکی از مقرون به صرفه‌ترین دستگاه‌های ویندوزی در سراسر جهان است و طراحی هوشمندانه‌ای دارد.

فقط به خاطر داشته باشید که با Type Cover همراه نیست. صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی ممکن است برای برخی خیلی کوچک باشد اما Go 2 را جمع و جور کرده و عمر باتری خوبی نیز دارد. به طور کلی، یک انتخاب خوب برای کاربران کم تقاضا است.

Surface

Lenovo Ideapad L3 – B

Lenovo یک مارک عالی برای نیازهای دانشجویی شما است. آن‌ها قابلیت اطمینان اثبات شده و آزمایش شده را برای لپ تاپ‌های خود ارائه می‌دهند و همچنین ارزش شگفت انگیزی را با هر قیمتی برای هر کاربر ارائه می‌دهند. این نسخه‌ آن‌ شیک و تمیز به نظر می‌رسد.

IdeaPad l3 با صفحه نمایش ۱۵ اینچی جمع و جور عرضه می‌شود که با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اجرا می‌شود و صفحه نمایش نسبتا روشن و واضحی دارد. زوایای دید و حداکثر روشنایی سطح بالایی ندارند، اما لپ‌تاپی است که قیمت آن بسیار مناسب است. به همین دلیل، برخی این گزینه را بهترین لپ تاپ دانشجویی که بیشتر فرم اقتصادی دارد، می‌دانند.

همچنین بخوانید: آیا تعویض باتری سرفیس با ضمانت است؟

Acer Aspire A315

Aspire 3 A315 به دلیل پردازنده قدرتمند، SSD سریع و قیمت مناسب امتیاز خوبی کسب می‌کند. Acer Aspire 3 A315-51 یک نوت بوک اداری ساده ۱۵ اینچی است. این لپ‌تاپ یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی میان‌رده است که برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند دستگاهی برای انجام سریع کارها داشته باشند، اما نمی‌خواهند بیش از حد خرج کنند.

Acer Aspire

Asus VivoBook R521JB

این لپ تاپ از نظر عملکرد کلی در استفاده روزانه ، قابل حمل‌تر از اکثر گزینه‌های دیگر است و ۲٫۸K 16:10 را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش OLED نقطه فروش برجسته این سری است و چیزی که آن را از سایر لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی با عملکرد موجود در بازار متمایز می‌کند.
Asus Vivobook 15 به پردازنده فشار استاندارد هشت هسته‌ای AMD Ryzen 7 5800H مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 است. این ترکیب هاردکور CPU و GPU به همراه صفحه نمایش OLED این دستگاه را بسیار جذاب کرده است که باعث می‌شود، با یک لپ تاپ دانشجویی کارآمد سر و کار داشته باشیم.

ACER NITRO 5

اگر گیمری هستید که می‌خواهید آخرین بازی‌های رایانه شخصی AAA را در بین جلسات مطالعه بازی کنید، Acer Nitro 5 یک انتخاب عالی است زیرا بازی‌های جدی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

هسته اصلی این دستگاه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 است که می‌تواند بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 را با ردیابی پرتوهای بلادرنگ اجرا کند. این پردازنده گرافیکی توسط یک پردازنده مرکزی Intel Core i7-9750H با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود که شش هسته‌ای است و برای انجام کارهای معمولی لپ‌تاپ و همچنین کارهای خلاقانه‌تر مانند ویرایش عکس‌ها و فیلم‌ها، صدایی بیش از اندازه کافی دارد.

ایسر نیترو ۵ همچنین دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی جادار است و به لطف تنوع گسترده‌ای از پورت‌های اتصال، اتصال لوازم جانبی و سایر فناوری‌ها همگام سازی می‌شود. همچنین یک وب کم و میکروفون داخلی نیز دریافت می‌کنید، بنابراین آموزش از راه دور و چت ویدیویی با دوستان، خانواده و سایر گیمرها باز می‌شود.

ACER NITRO

نتیجه گیری

لپ تاپ های دانشجویی باید بتوانند طیف عظیمی از نرم افزارها را پشتیبانی کنند. وقتی صحبت از نرم‌افزار به میان می‌آید، منظور نرم افزارهای عمومی مثل مجموعه آفیس ۳۶۵ مایکروسافت، و نرم افزار های مربوط به رشته مربوطه می‌باشد.

همچنین این لپ‌تاپ‌ها باید بتوانند سخنرانی‌های ویدیویی HD را بدون هیچ گونه خللی اجرا کنند. با توجه به افزایش هزینه تحصیل در سراسر جهان، این ماشین‌ها باید مقرون به صرفه هم باشند.

وب‌کم‌ها نیز برای سخنرانی‌های وب و پخش دوره‌های مرتبط با رسانه مهم هستند، اما اکنون به‌صورت استاندارد در هر لپ‌تاپ گنجانده شده‌اند.

در هر صورت، برای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی که مناسب شما باشد، باید نیاز خود را مشخص کنید و سپس با توجه به قیمت لپ تاپ و همچنین بودجه ای که دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *